Kikiriki Civcivim_mira benim oğlumda 14 aylık tam düzeldi diyorum uykuları yine aynı 10da yatırdım akşam 11 de ağlayarak kalktı 1.5 ta uyudu tekrr şimdiye kadar üç kere uyandı dişleri rahatsız ediyor galiba anlamadım gitti bende uykusuzluk çok kötü
Nebahat123 Alın Benden de o kadar. Artık geriliyorum, sinirleniyorum. Kendimi yorgun bitkin hissediyorum inanın.. Bebeğim küçük henüz 5 aylık ama 5 aydır böyleyiz.. Yorgunum..