Merhabalar sabahın köründe gözü yaşlı bir şekilde yazıyorum bebeğim emziği bıraktıktı ucunu dişiyle yırttığı için istemedi sonrasında kuşlara verelim mi dedik o da pencereden kuşlara attı ve bu şekilde bırakmış olduk bıraktığımızın ikinci günü sabaha kadar hiç uyanmadı ama sonrasında her gece uyanıp telefondan bişeyler açmamız için ağlıyordu bazen dayanamayıp açıyordum bazen ise sadece müzik şeklinde dinlemesini sağlıyordum bu gece de öyle yaptım 2 den 5 e kadar sürekli ağladı uyumadı artık sonunda sinirlerim boşaldı ve bağırdım oğlum da elini bir yerlere vurmaya başladı şu an aşırı vicdan azabı çekiyorum çok üzgünüm çok canım sıkkın bu geçici bir süre mi emzikten dolayı mı acaba hiç emzik istediğini belirtmiyor ağlarken gündüz desen sürekli kriz ne yapacağımı şaşırdım sürekli bir vicdan azabı yardım edin 😢 şu an 21 aylık bebeğim