Arkadaşlar iyi geceler ayakta olan varmi suan bilmiyorum ama neyse 3 cocugum var 6 yas 5 yas ve 5 aylik buyukler 5 gundur atesli ateslerini dusuremiyorum doktorada gittim ama hastalik diyor 7 gunu gecerse o zamzn endiselenin diyor kucugum 2 gundur hasta oda atesli ve uyumuyor gece suan bile ayaktayiz iste 5 dk uyuyup uyaniyo vee ben cokkkk yorgunum Uykusuzum onalrdan once bende gecirdim hastaligi suanda hala hafifde olsa devam ediyor esim olmasa naparfim bilmiyorum cok saolsun cok yardimci oluyo ama uykusuzluga care yok 😢napicammmm