Kızlar ya 6.5 aylık bebeğim 2-3 aydır hergün gece 3 veya 4 te uyanıyo ve resmen güne başlamış gibi davranıyor. Ne yapsam uyumuyo. 1.5-2 saat sonrada uykusu geliyo. Ne yaparsam yqpqyım uyanıyo. Mamada içmiyo. Emdiğide iki yudum. Ama uyanıyo. Çok yoruldum artık. Nasıl çözüm bulucam