Merhaba arkadas 11 aylık bı oglum var ve bugün eşimin doğum günü olduğu için 1 bardak rakı içtim internetten araştırdığım da en az 3 saat sonra emzirin yazıyor fakat sütü sagipta mi emziricem yoksa saat geçtikten sonra normal emzirmeye mi devam edicem anlamadım bilgisi olan paylaşabilir mi ?