ilahiyatci_Mom https://mutluresim.com/image/9bac51c0-5e2c-4831-b705-01ddf58ffb45.ZAUMH Öncelikle merhaba suan magaza fiyatı 3 binin biraz üzerinde olan bu salıncağa bebeğim toplasanız 6 kez binmiştir. Sıfır ayarında asla deforme olmamış ,kutusuyla kaldırdığım salıncağı evimde yer olmadığı için satmaya karar verdim . Sorunsuz , tertemiz ve asırı fonksiyonlu bir ürün . Ben cok begenmiştim tabiki bebeğim beğenmediği için binmedi . İlgilenenlerle fiyat hususunda görüşebiliriz .
ilahiyatci_Mom ilahiyatci_Mom bu arada salıncağın resmini isteyenlere de alacak ise atabilirim cünkü kutusunda kaldırılmıs vaziyette ve depoda oldugu için görseli bu sekilde attım
spagettiii ilahiyatci_Mom merhaba ilk bebeğiniz mi bilmiyorum ama bence ikinci bebeğinize saklayın bu tür ürünleri almak cok zorlaştı artık herşeyin fiyatı uçuyo. 🥰
Yagmur1c ilahiyatci_Mom 2 yıl önce bu ürünün bir değişiğini almıştım oğluma hatta buna da bakmıştım beğenmiştim 800 lerdi fiyat şuan görünce şaşırdım herşey uçmuş valla allahtan çocuk dosyası benim için kapandı iki oğlum var 😃
ilahiyatci_Mom Kerem0210 mağaza fiyatı 3100 küsürdü geçen hafta baktıgımızda bende elimde bulunan ürüne güveniyrm temiz sıfır ayarımda kutusu bile var . 2500 cüz’i bir miktar pazarlık payı da mevcut
ilahiyatci_Mom spagettiii merhaba ilk bebeğim ☺️Dediğinizi kesinlikle düşündüm ama bende yatagını almak istiyorum malum ekonomi hepimizi sarstı en azından yatagını alırken takviye olması açısından satmayı düşündüm 🥹
spagettiii ilahiyatci_Mom evet haklısınız, artık 50 liralık bile eşyalar satar olduk ek olarak üstüne takviye yapıp kızımın eksiğini alıyorum bende Allahım sonumuzu hayırlara cıkarsın inşallah 🥰
ilahiyatci_Mom spagettiii ah inşAllah 🥰Mecburen herseyi iki kez düşünüp üçüncüde ya alıyoruz ya da düşünmeye devam ediyoruz . 😩