Hanımlar oğlum 4.5 aylık kendi ailemden uzakta yaşıyorum eşimin ailesi yakınımda. Bu gece alt değiştirmeyle alakalı bişeyler okudum aklıma takıldı çoğunlukla ben değiştiriyorum ama bazen görümcem annem kayınvalidem bana yardım olsun diye değiştiriyorlar. Ya da değiştirirken 3. Kişi (annem babam kardeşim teyzem görümcem) bebeği olan başka bi arkadaşımdır odada oluyor mesela laf atıyolar seviyolar ya da bişey lazım mı tarzında odaya giriyorlar ben çok küçük olduğunu düşündüğüm için sorun etmedim. Hata mı yaptım acaba? Ne biliyim bilinç altına sanki önemsizmiş gibi yerleşmesinden korktum artık bu zamandan sonra dikkat etsem geç mi kaldım acaba tedirgin oldum dikkat etmediğim için sinir oldum kendi kendime