Merhaba hanımlar bebeğimi sağsalim kucağıma alalı 11 gün oldu. Her şey yolunda çok şükür. Yolunda olmayan şey benim psikolojim sanırım. Kafamda sürekli ya bebeğime bişey olursa ben naparım diye dönüp duruyor. Yüzüne bakıyorum ağlayasım geliyor. Bi yerine bişey olursa ne bileyim uyurken kusarda boğulursa vs vs böyle paranoyak şeyler. Böyle bi durum yaşayan oldumu? Ben bununla nasıl başa çıkacağım. Çok korkuyorum gerçekten bebeğime birşey olacak diye…