Merhaba anneler, kızım 14 aylık bu zamana kadar çok uyku problemi yaşadık ama 2 haftadır artık bitme, tükenme noktasına geldim. Gündüzleri 1.5 saat uyuyan gece 2 3 kez uyanan bebeğim artık gündüz 5-10 dakika uyuyor gece 2-3 e kadar uyumuyo ve çok sık uyanıyo. Başlarda diş olabilir diye düşündüm ama Calpol verdiğim günlerde bir fark yok 6 gündür papatya çayı yapıp iciriyorum uyutmadan 30 dk önce sadece ilk gece güzel uyudu sonrası hüsran. Gercekten artık tükendiğimi hissediyorum gece gündüz eşimde bende çok yoruluyoruz. Uyku konusunda uygulayip sonuç aldığınız bir şey var mı?