Alyaduha 19 aylık kızımda cuma aksamindan beri dusmeyen inatçı ateş 38 39.5 arasi cikiyo dun acile gittik domuz gribi testi yapildi negatif kulagina bogazina bakildi hic bir sorun yok sadece ates doktor yine de ilacini yazdi enfluvir calpol dolven ve augmentin dunden beri ilaclari vermeme rağmen hic bir etki yok ates dusuruculeri donusumlu olarak 4 saatte bir veriyorum ama etkisi 2 saatte anca gosteriyo ki sonra tekrar cikiyo napmam lazim bilmiyorum ates dusmesi icin önerebileceginiz bir sey var mi acaba
Selingns Alyaduha bizdede düşmeyen ateş var oğlum 13 aylık.. .bizde dün acile gittik orta kulak iltihabı dediler agumentin,calpol ,bide kulak damlası jullanıyoruz bizdede ateşte değişiklik yok,ılık duşa sokup duruyorum oğlumu
Denizzz88 Alyaduha 19 aylık oğlumda bugün ateşlendi dediğiniz gibi 38-39.5 arası sürekli bende gündüzden beri bi calpol verdim bi dolven ama düşmüyor bizimki de
mamameh Alyaduha orta kulak iltihabı için deneyimli bi doktora baktırın aynı sorun 2 yaşındaki yiğenimde oldu. Doktorun baktığı kulak cihazıyla kulak burun boğazcının baktığı farklı oluyor.
Habibe08 Alyaduha oglum da 5 6 gun ateslendi sadece ates dusurucu verince 1 1 bucuk saat dusuyodu geri ayni cikiyodu 3 sefer acile goturup serum taktirdim sadece o gece lik iniyodu buyuk ihtimal su rsv virusunden vardı cunku balgamli okusuruk burun akintisi vardi gecmesini beklicen mecbur bide ilaclarini kullan lanet gecmiyo yoksa
Alyaduha Selingns gecmis olsun en azindan iltihap var demisler bizde hic bir sey çıkmadığı halde ates dusmuyo birde augmentin bizde ishal yapti
Alyaduha Selingns yok hayır kan idrar hic bir test yapmadilar 2 tane hastaneye görürdüm ikisi de ayni seyleri dediler napsam bilmiyorum bu ates dusmuyo 😔
Alyaduha Denizzz88 bizim bugun 4.gun ates bugun 38 e hic çıkmadi ama burun akıntısı ishal basladi bugünde
Denizzz88 Alyaduha doktora götürdük bugün 3 gün sürer ateşi dedi demek gerçekten 3 gün sonra iniyor hatta influenza testi yapıldı ona göre onun ilaçlarından kullanmak için ama negatif çıktı oda değilmiş
Denizzz88 livanurs bugün 4.gün ateşi hiç çıkmadı biraz öksürük hapşırık falan var sadece ama çok şükür iyi şuan gerçekten 3 gün sürdü ateşi doktorun dediği gibi. Sizin bebişin neyi var geçmiş olsun
livanurs Denizzz88 sadece ateşi var ama hiç düşmüyor Salı geceden beri çarşamba gecesi doktora gittik boğazları kızarık baya dedi antibiyotik verdi enfluvir verdi serum taktık o gece perşembe sabaha kadar hiç ateşi çıkmadı ama perşembe öğleden sonra başladı ateşi ve hiç düşmedi en düşük 37.5 oldu
Denizzz88 livanurs evet bizimde öyle olmuştu ilk gece 38 in altına düşmedi hiç. Influenza testi yapıldı mı bebeğe çünkü enfluvir onun ilacı ya bize doktor testi yapalım ona göre veririz onu yoksa boşuna içmesin dedi, test negatif çıktı. Peditus diye bir şurup verdi soğuk algınlığı ilacıymış bide ateşi için dolven kullandık miktarını arttırdı az veriyormuşum ben 7 ml ver dedi. Ilk iki gün de umca içti sabah akşam o şekilde atlattık
livanurs Denizzz88 yok test yapılmadı ama doktor belirtileri o yönde dedi olmasa bile bu ilaç önlemek amacı ilede kullanılıyor spektrum da yazıyor
Fatmaaliyar Kanına da bakıldı öı enfeksiyon da ateş yapar hemen düşmez 1 hafta uğraştım ateş için geçmiş olsun