Merhabalar size birşey sormak istiyorum 27 aylık oğlum var yaşıtlarından kendinden büyük veya küçüklerden çok tedirgin olup korkuyo yaklaşmak İstemiyo ne yapacağını bilemiyo mesela oyun alanına falan götürüyorum hep bir adım geride kalıyo onlardan onları bekliyo. Elinden biri birşey aldığında ağlayıp mızmızlanıyo. Kendi oynadığı sallandığı kaydığı herhangi birşey yaptığı şeye başka bi çocuğun dokunmasını oynamasını istemiyo gibi gibi şeyler. Genel olarak büyük küçük temastan pek hoşlanmıyo yani ilk etapta ama gözlemlediğim kadarıyla alıştıkça düzeliyor ısınıyo biraz daha . Bilmediği ortamlardada çok ağlıyo tedirgin oluyo hastahaneden korktuğu için her yabancı gittiğimiz ortamı oraya benzetiyo. Tek çocuk pandemi çocuğu ve kalabalık çocuklu bi ailemiz yok sürekli beni eşimi gördü sayılıdır çocuklu ortamda vakit geçirdiği acaba bundan mı yada nedir aşılır mı ne yapmalıyım nasıl yaklaşmalıyım. Var mı yaşayan.