Naznaz19 peşpeşe iki hamileliğim oldu ikisinde de hem hamileyken hem sonrasında atkılı fırça ile sabah akşam hiç aksatmadan fırçaladım kendimi ve kendi hazırladığım yağı kullandım.. sıfır çatlak😎💪 ne hamileyken ne sonrasında hiç çatlağım olmadı .. çatlak yağı karışımımda hindistancevizi yağı, tahinin üstüne çıkan yağı, badem yağı, kakao yağı,güzel koksun diye de lavanta yağı karıştırıyordum