mucizevar bu söylediğiniz şey ilk aylar için geçerli. 5 aylık bir bebek artık yenidoğan döneminden çıkıyor ve mama saati diye birşey kalmıyor . Bazen 3 saatte acıkır bazen 5 saatte . 4 saat olduğunda acıkmamışsa mamasını da yemez zaten . Yani burada yanlış yönlendirilen bir durum yok. Benim bebeğim 6 buçuk aylık ve 5.aydan beri ne zaman acıkırsa o zaman yiyor. Bazen 3 saatte acıkıyor bazen 4 bazen 5 ,geceleri ben uyandırmıyorum kendi acıkınca uyanıp yiyor hiç uyanmadan 6 saat uyuduğu da oluyor. Üstelik kilosu yerinde bir bebek . Artık bebek kendi ölçüsünü de kendi saatini de kendi belirler , çok az içmediği sürece çok takılmayın rakamlara