Biricik46 Bez kullanan var mı memnun musunuz Yada neden memnun değilsiniz lütfen acil yardımcı olur musunuz
Azra29-07 Biricik46 ben çok memnunun baby turco dan slpy kullandım ilk ayında beğenmedim baby turco daha iyi bence
Pimapen Biricik46 genel olarak memnunum gece 9 dan sonra hiç değiştirmiyorum sabah 8 buçuk gibi degisiyorum sınırlara kadar dolmuş oluyor ama tasmamis oluyor fakat ne gariptir ki uyku tulumu giydirdigimde taşıyor hiç şaşmaz bu durum neden acaba fazla sıcakta daha cokmu çiş geliyor 😂
Biricik46 Gnesr22 bebek olduğunda bir numaradan mi başladınız acaba yoksa 0 numara mı kullandinız bu marka almak istiyorum bebeğim olacak 8 hafta kaldı ama sıfır mi bir mi karar veremedm
mervesenyigitt Biricik46 ilk 40 gün newborn 40 günden sonra 1 numara kullanılıyor valla ben çık memnunum sleppy de molfix de ikisini de denedim geçiriyor ama baby turco hiç geçirmedi ne de olsa Türk malı
Cano2626 Biricik46 bende turco kullanıyorum 2 numaradan başladım ve çok kullanmadım şuan 4 aylık 3. Ayından beri 3 numara kullanıyorum 1 numarada küşük baya 2 numara alın ama çok almayın hemen küçük geliyor oda
MeteYmen_Annesi Malesef memnun değilim sızdırma çok yapıyor hele külot bezi felaket şekilde sığdırıyor sleepy daha iyi bana göre
Biricik46 MeteYmen_Annesi teşekkürler sleepy çok onerilmedi ablmda kullandı bir saat sonra her yer batıyordu sızdırma yapiyordu
Acemibiranne17 Sleepy ve baby turco kullanıyorum ama malesef sabah kalktığımda sızmış oluyor. Gün içinde zatwn okadar bekletmiyorum. Sleepynin plus olanları var 3+ 4+ olanlar. Onlar sızdırma yapmıyor ama. Ekstra emiciymiş bende yeni keşfettim.
Haffuse Ben de turco kullaniyorum ve cok memnunum🤗 Yrnidogan bez numarasini hatirlamiyorim, tahmini dogum kilosuna gore alabilirsin…