Selam kızlar cuma günü ikinci ay aşımızı vurdurduk verem aşısı falan varmış için ebbeğim dünden beri aşırı huzursuz ve huysuz sürekli ağlıyor zaten gaz sancısı çeken bir bebekti uyumuyor düzgün bu aşının etkisi daha ne kadar sürer acaba bu durumu yaşayan varmı aranızda birde boynun altı ve kulak meme arkası kızarmış pişik olmuş kabuklanmış hindistan cevizi yağı sürdüm iyi gelirmi sizce ?