Merve96 çok geçmiş olsun benim bebeğim de 66 günlük ve bizde tam 7 gündür bu belayla uğraşıyoruz. Banyo yaptırma bu süreçte, havaları için ben alarm kurdum saati saatine veriyorum. Bugün hırıltısı biraz daha azaldı ama öksürüğü hala devam ediyor. Yani 7 günden sonra belli oluyor. Antibiyotik şurubu bugün sonlandırdık, havalara 10. Gün devam dedi dr. Burnunu da olabildiğince temiz tut, biz 2 cc serum fizyolojik sıkıp 7-8 kere aspire ediyorduk anca açılıyordu. Ayrıca ev kaloriferli ise bir tasa su koyup üzerine koy ve büyükçe bir el yüz havlusunu tamamen ıslatıp onu da petek üstüne yay odada buhar olsun burnu kurumasın.Yattığı odayı sık sık havalandır evladını başka odaya götürüp, sakın iyice üşütme yani oda ısınını 24 derecede sabit tutmaya çalış, göğsüne mendillerinden koy, terletme yani. Parfüm sıkan, sigara kokan birileri asla olmasın yanında. Odanızda günlük süpürge yapın toz alın evcil hayvan tüyü olmayacak dedi dr benim dikkat ettiklerim bunlar. Ve lütfen ııııh dese emzirmeye çalış, anne sütümüz antibiyotik gibi işliyor ona antikorlar üretiyor vücut. Burnu açık olursa emmesi de kolay olur. Rabbim şifa versin.