Arkadaşlar iyi akşamlar sorum başlıkta olduğu gibi yeni yıl ile birlikte yeni bir kararın başlangıcıni yapıp gluten diyetine başlamak istiyorum.benim başlama nedenim hasimato ve migren hastasıyım ikisinde de şikayetlerin yüksek oranda azaldığını duydum .aranızda yapan varsa neler yapmam gerek neye dikkat etmeliyim .ekmek zayıf noktam zor gelir gibi geliyor luften güzel ve olumlu paylasimlar bekliyorum şimdiden teşekkürler