Kızlar aptamil kullanıyordum oğlum 20 gündür kabız mSaj yoluyla çıkartıyorum hstaneye götürüyorum birşeyi yok gazı var diyip yollluyorlar youtubedan bakarak çıkarttım 20 gündür fakat artık dayanaxak gücüm kalmadı biogai 7 gündür kullanıyorum tık yok daha öncede denemediğim mama kalmadı hepsi huzersuz etti ama aptamil tamamen bitirdi beni şimdi tekrar bebelac gold a geçtim ne zaman düzelir sizce