Biz de kullanıyoruz..birçok şeyi pişiriyoruz..tavuk, köfte, et şiş, kağıt bardakta kek yaptim..fırınım bozuk uzun zamandır büyük ogluma poğaça kurabiye falan da pişirdim beslenme icin..diğer markaların bazı modellerine göre küçük ama iş görüyor fazlasıyla..geçen kestane yaptık..iki kere de yumurta hasladim..ne istersen pisirebiliyorsun aslında.. birçok tarif var YouTube de falan..neler neler yapmışlar..