Gulbahar36 Arkadaşlar acil bana yardım edin bebeğim grip oldu ateşi 38 buçuk calpol veriyorum biraz düşüyor yine yükseliyor banyo yaptırdık olmadı ne yapmamız gerekiyor bilgisi olan varsa bana yardımcı olabilir mi
Balkupum2505 Gulbahar36 öncelikle cok gecmis olsun yapabileceklerinizi yapmissiniz ve daha cok kucuk lütfen bi doktora götürün. Küçük oldugu icin dahada bisey yapamazsiniz evde
Ulusefe012 Gulbahar36 paranox fitil var mı evde eczane de aramayın hiç bir yerde yok evde bulunuyorsa iyi
Brokolilim Gulbahar36 İlk 3 ay ateş risklidir hastaneye gitmenizi tavsiye ederim 2 aylık bebeğe evde müdahale etmeniz doğru değil.
AntiSosyallKelebek Gulbahar36 Hemen acile gidin benim bebeğim de aynı ateşlendi kanda enfeksiyon çıktı 2 gün hastanede yattı şükür şuan iyi
AntiSosyallKelebek Gulbahar36 Antibiyotik tedavisi uyguluyorlar 38.5 yüksek bir ateş o yüzden 3 aydan küçük bebeklerin hemen doktora götürülmesi gerekiyor ateşe en büyük sebep enfeksiyondur