Kdrye Sürecin en başından beri onunlayız.
İlk doğum sonrası doktorumuzdu,kadın doğum doktorum tavsiye etmişti.En azından ilk kontrollerini Arda Bey yapsın,sonra evinizin yakınında başka doktora geçersiniz demişti.(Manisa’da yaşıyoruz).
Ama biz çok çok memnun kaldık,değiştirmek istemedik.O hastanede doğum yapan çoğu yakınımız memnun oldukları için de ona devam ediyorlar.