2kuzucukannesi Oldu da bitti maşallah 🧿 3 ay 3 günlüğüz teyzeler bugün sünnet olduk varsa sorunuz alırız 😊
Gamzee88 2kuzucukannesi benim paşamda 3 aylık ,ne zaman yaptırsam die düşünüyordum,yurtdışında yaşıyoruz biz,dr küçükken cok tavsiye etmemişti,ne yapsam bilemiyorum 😓bakımı nasıl oluyor sonrasında cok zor bir süreç mi cnm ya
Duygu4545 Hangi ilden yazıyorsunuz benim de oğlum 4 aylık sünnet yaptırmak istiyoruz sizin süreç nasıl geçti çabuk iyileşiyor mu
2kuzucukannesi Duygu4545 henüz bugün olduk daha İstanbul’dayız biz 40 dk kadar operasyon sürdü çıktıktan hemen sonra taburcu olduk yarın sargımız alınıcak ondan sonra kremlerimizi kullanmaya baslicaz cisini yaparken yanmadan dolayı ağlıyor tabi canı acıyor ama sargı da etkiliyor bunu yarın sargı çıktıktan sonra daha iyi plucak insallah ikinci oğlum tecrübeliyiz biraz 😊
Duygu4545 Hangi ilden yazıyorsunuz benim de oğlum 4 aylık sünnet yaptırmak istiyoruz sizin süreç nasıl geçti çabuk iyileşiyor mu
Yasemince35 Bizde 3 aylığız yarın muayeneye gideceğiz. Umarım ağrısız acısız olur 😊 şimdiden yaptırmak çok iyi olacak. Size de geçmiş olsun 🙏🏻
2kuzucukannesi Arife bölgesel uyusturma oldu sadece o bölge kremle ve galiba iğne vurularak uyuşturuluyor
2kuzucukannesi Arife bizim 4.günümüz çok iyiyiz elhamdulillah zaten kısa bi işlem en fazla 40 dk sürüyor
Deletedmom0900 Bugün haberler de izledim 2 aylık bi bebek sünnet edilmiş ve malesef hayatini kaybetmiş 😔 acelesi var mı ki bu kadar sagliksal bi durum yoksa
2kuzucukannesi Deletedmom0900 iyileşme süreci çöl rahat oluyor ve bebek oldukları icin bi korku travma yaşamıyorlar ameliyathaneye anne baba alınmıyor çünkü ilk oğlumu da 2 ay 14 günlükken yaptırdık. Allah korusun sünnet nedeniyle ölüm istisnadır yada acil ortamında yapıldıysa enfeksiyon kapmış olabilir
Deletedmom0900 Gamzee88 evet canım artık narkoz mu verdiler ne oldu hiç bilmiyorum. Çok üzücü gerçekten 😔
Gamzee88 Deletedmom0900 ufh ne kötü olmuş ya allah o aileye sabır versin🥺rabbim evlatlarımıza uzun ömürler versin,bizleri onların acılarıyla sınamasın inşh 😔