Alyabebekkk Merhaba bebeklerinizin burnunu nasıl temizliyorsunuz, ben sırt üstü yatırıp 1 cc bir burnuna 1 cc diğer burnuna veriyorum. Bazıları yan çevirip o şekilde veriyor hangisi doğru bilen var mı?
uraskoo Alyabebekkk bebeğiniz kaç aylık olursa olsun sırt üstü tehlikeli.Daha minikken ben yan çeviriyordum.Şuan hafif eğimli kucakta veya önüme yaslayarak basınclı şekilde şırıngayla yıkama yapıyorım gerekliyse
Ahsenmommii Alyabebekkk ben 4 ml yapıyorum 2 birine 2 de digerine sıkıyorum kolumda yan çevirip yapıyorum sonra yüz üstü çevirip bir iki sırtına pis pis yapıyorum en son kalanlari da aspiratör ile çekiyorum temizleniyor ve bayağı etkili oluyor
MelindaMelisa Alyabebekkk 2 yaşına kadar yan çevrilen pozisyon önerilmiyor.Sırt üstü eğimli olarak yatırıyorum 1 er cc sıkıyorum.genelde kucağımda emzirme pozisyonundan biraz daha dik yapıyorum.
muratnannsi Alyabebekkk kucuk tupler var onu kullanyrm sizinde omu yoksa siringayla mi yapıyorsunnz ben kucuk tiplerle bir iki damla sıkıyorm sirt ustu yatarken zararlı mı acaba uraskoo Ahsenmommii MelindaMelisa
Alyabebekkk uraskoo doktordan görmüştüm aslında doğduğundan beri 9 aydır bu şekilde temizliyorum, ama doğru olan hangisi onu hiç araştırmadım açıkcası
uraskoo Alyabebekkk osman gönülal youtube burun temizleme videosu vardı izlerseniz açıklayıcı olur.Sırtüstü kattiyen olmaz ama hem tehlikeli hem kulakları içinde zararlı.Başın eğimli olması gerekiyor öne doğru
uraskoo Alyabebekkk ben epeyidir bebeğin sırtını kendime yaslayıp başını eğimli hale getirip serum sıkıyorum en doğrusu ve güvenlisi bu sonra sırtına bi iki pat pat yapıyorım bebeğim 13 aylık 10ar cc serum suyu hatta cok tıkalıysa daha fazlada kullanıyorum yaşından sonrası için böyle önermişti doktorumuz
uraskoo muratnannsi flakton yenidoğanken yapıyordum fakat o damlanın asla işe yaramaıçdıgı öğrendim bıraktım.Normal serum fizyolojik ve şırınga kullanıyorum
MelindaMelisa muratnannsi Ben enjektörle veriyorum ama basıncını kendim ayarlıyorum çok hızlı vermiyorum
Msl_bade28 Alyabebekkk kaç aylık bebeğiniz benim 6 ay olacak ben nebulitazor ile temizliyorum içerisine sadece serum koyup büyüdüğün için serum fizyolojik ile zor oluyor onunda travma yaşamasını istemem yani nebulizatör varsa onunla nemlendirip temizlemenizi tavsiye ederim hem kolay hemde canı yanmıyor 3 aya kadar serum fizyolojik kullandım sonra zaten kendine yaptırmıyor zor oluyordu
Etipufffum_benim Msl_bade28 bende hem damla tüp kullandım hem şırınga ile yaptım şuan büyüdüğü için direniyor nebuzilator marka ne kullanıyorsunuz
Aysunnn65 Alyabebekkk serum fizyolojiği sırt üstü şekilde iki damla sağa iki damla sola damlatıyorum yumuşayinca aspiratör le çekiorum