arasvekaraninannesi öncelikle sakin ol bu bir süreç kolay olmayacak ama bir kaç yaklaşım yöntemi var. Eğer tamamen bıraktırmak istiyorsanız bir anda değil yavaş yavaş bıraktırın. Ki zaten 2 yaşına az kalmış tamamen bırakırsanız daha iyi olur zaten yava yavş bıraktık derken neredeyse 2 yaşına girecek. Geceleri uyanınca su içirin kendinizden uzak tutmayın sarılın öpün anlatın çok ağlarsa bırakın ağlasın siz yanında olun sakinleşince konuşalım üzme kendini ben yanındayım deyin. Kucağınızda gezdirin artık Süt kalmadığını ve akşamları yatmadan önce devam sütü içmesi gerektiğini söyleyin annenin memeleri artık Süt yapmıyor memeler uyudular artık sen çocuk sütü içeceksin diyin akşam yatmadan önce devam sütü verin. Gece uyanınca tekrar aynı sakinlikte sarılın su içirin gezdirin biraz Kucağınızda. Sakinleştirip tekrar uykuya saldırmaya çalışın. Bir kaç gece sonra gece beslenmesini bırakır artık gündüz de bıraksa bu dönemde aslında alışması açısından daha iyi olur zaten neredeyse 2 yaşına gelmiş siz bilirsiniz tabi yine ama bu sürece girdiyseniz artık tamamen kademeli bırakmak daha iyi olur. Bırakmazsanız da gündüzleri meme uyanıp Süt veriyor ama gece bizim gibi uyuyor, o yüzden meme uyanınca ben seni çağırıcam bana güven geceleri rahat bırakalım uyusun sabaha kadar dinlensin sana Süt versin sabah olunca filan deyin. Ha çok ağlama devam ederse baba da alsın biraz kucağına meme geceleri Süt vermiyormuş çok yorulmuş yatıp uyuyacak İl sabah Süt verecekmiş sana ama şimdi hep beraber yatalım filan desin. Ağlama devam ediyorsa da bırakın ağlamaya devam etsin stresini atsın siz sarılın sakin kalın yanında olduğunuzu bilsin. Onun için büyük alışkanlık bir anda bırakamayabikir normal olarak.