Aylayvz Kizlar koyden inet sutu aldim evim 1 bucuk saat uzakta. Annemleedeyim fazla alip kaynatip buzluga atacam ama eve sali gunu gidecem sutu nasil saylayayim
Sineemmm Aylayvz kaynatmadan da dondurabilirsin hiç değilse eve gidene kadarda çözülmüş olur evinde kendin kaynatıp yoğurdun vs yapabilirsin
Elifmm Annende kaynat dolaba at dondur buzda koy dolaba şişelere giderkende buzların arasına donmuş sütü koy hava soguk zaten erimez buzlar
Sineemmm Aylayvz yok canım ben çiğden dondurup sonrasında yapıyorum hiç bişey olmuyo süt sıcak havada ekşir
BebekC Biz de çiğden dondurup çözündükten sonra kaynatıyoruz hep. Çiğ haliyle dışarda fazla kalmadıysa hiçbir şey olmuyor. 1,5 saat de uzun bi mesafe değil saatlerce çözülmüyor zaten donmuş süt.