Gunesim48 Saçım beslensin diye kına yaktım rengi güzel hoşuma gidiyor ama şunu merak ediyorum kına üstüne boya yaptınız mı tutuyor mu yada saçı yakıyor mu ?
Balkupum2505 Gunesim48 kına olan saça kuaför bile işlem yapmıyo tamamen gitmesi gerekiyo kinanin.. kendiniz boyamaya calismayin sakin cok kötü olur
Balkupum2505 Gunesim48 boya tutmaz yanar yipranir yegeninde kina yakmisti üstüne acici boya bakimlar vsler yapti. Şuan saclari kisacik ve asla uzamiyo