Kizlar bebrgi kabız olupta geçmeyen varsa oğlum 9aylik aşırı derecede kabızlık sorunu var sürekli denemediğim yol kalmadı.buldum çözümü probiyotik kullandım dün bugün çok rahat kakasıni yaptı eczacı önermiş iyi ki de kullandım diyorum çocuk mışıl mışıl uyudu.