Yasemin9 Arkadaşlar bebeğim yeni doğdu ayağının birinde içe dönüklük vardı doğduktan 2 gün sonra bir ayağı diz üstüne kadar alçıya alındı acaba gelişimsel olarak bir sıkıntı olur mu bir bacağı alçılı diğeri değil çok endişeliyim çok üzülüyorum
PatronBebek Yasemin9 olmaz cnm merak etme. Benim bi arkadaşımın çocuğunu da alçıya aldılar doğduğu gibi 5 yasinda şuan hiçbir problem kalmadı
Kdjvnm1 Yasemin9 hayır olmaz tam tersi daha bebek olduğu için çabuk kaynar toparlar komsumuzun kızında kalça çıkıklığı vardı ameliyat oldu alçıya alındı iki ayağı boydan boya valla turp gibi şimdi kocamaangenç kız birşey olmaz hamdolsun
Yasemin9 PatronBebek yani öyle bacak kısalığı falan olmaz değil mi 2 ay kadar alçıda kalıcak çünkü yürümesinde sorun olucak diye çok korkuyorum
PatronBebek Yasemin9 2 aysa hiçbir şey değil. Benim arkadaşımın çocuğunun 9 ay falan kaldı yanlış hatırlamıyorsam. Bişey olmaz cnm çok geçmiş olsun
Yasemin9 PatronBebek ayy nasıl rahatladım bilseniz bacağına baktıkça üzülüyordum 2 ay geçse diye bakıyorum Allah razı olsun bir nebzede olsa içimi ferahlattınız çok sağolun 🙏🏻
Yasemin9 Kdjvnm1 kırık falan yok ama ayağında içe dönüklük varmış sağ ayağında alçıya aldılar tek korkum bir bacağı alçıda diğeri değil gelişimsel olarak sorun olur mu sizce bacak gelişimini yapar dimi 🙏🏻