Dilara_Ada5747 Göğüsümde elimebir sey geliyor sert sert acaba ne çok canım yanıyor agrım var randevu almak için hastaneyi arıyorum salı çarşamba gününe randevu veriyorlar çok korkuyorum kötü bişi çıkarsa die 2 yaşında çocum var
Elika00 Dilara_Ada5747 bugün aynısını yaşadım hangi bölüme randevu aldın göğüs cerrahi mi benim oğlum da 10 aylık. Annem meme kanseri. Annemin tedavi süreci 8. Yılında sanırım ağrı varsa kötü çıkmıyor tahmin ettiğini gibi yani. Ben emziryorum ama kontrole de gitmem lazım ne yapacağım bilmiyorum
Ilkbebek Dilara_Ada5747 oncelikle gecmis olsun. Kesinlikle doktora gidin aksatmayin ama allah korusun dusundugunuz o tarz kotu seyler agri sizi yapmaz sadece kitle olarak elinize gelir. Yani ben oyle biliyorum
Kdjvnm1 Dilara_Ada5747 süt bezesi olabilir , kist olabilir korkmayın rabbime güvenin dertte dermanda rabbimden. Ama insan çok korkuyor gerçekten sakın sakın ihmal etmeyin
Dilara_Ada5747 Elika00 çok aşırı agrım var uyuyamıyorum yatınca daha çok ağrıo internette genel cerrahi yazıyordu o bölüme aldım bizim burası küçük yer gönendeyix biz her doktor yok malesef 😕
Dilara_Ada5747 Ilkbebek çok sağolun inş kötü değildir çok korkuyorum küçük çocugum var onun için çok endişeliyim
Elika00 Dilara_Ada5747 mastit olabilir misiniz ? Kötü birşey olsa öyle bir ağrıya sebep olmaz endişe etmeyin
Jbwq-87_4 Gogusunuzde kist olabilir yada emziriyorsaniz süt durmuştur iyi huylu kist agri yapmadi bende ama süt durmasinda agrisi oluyordu.genel cerrah bakiyor bi gosterin muayene edip ultrasyona gun veriyorlar.
Dilara_Ada5747 Jbwq-87_4 aradım hastaneyi bosuna gelmeyin burda ona bakmazlar doktordan randevu alın dediler
Dilara_Ada5747 Kdjvnm1 aynen çocuğum için korkuyorum tek düşüncem o aldım randevuyu ama içim rahat etmedi bide burda yazıyım dedim
Lsvda Dilara_Ada5747 kötü düşünmeyin ağrılı olanlar genelde kötü olmuyor bende de fibreadenom isimli zararsız kitleler var elime geliyolar ve bazen ağrıyolar. Yılda bir kez gidip kontrol ettiriyorum. Siz içinizi ferah tutun inşallan kötü birşey çıkmaz
Jbwq-87_4 Sut durmasi degildir o zaman dedigim gibi acile gidin bi sansinizi deneyin cunku normal muayene olsaniz devlette ultrasyon gunune bana 2 ay sonraya verdiler.özel hastane varsa daha cabuk oluyor ultrasyonu.