Ogze Bebegimden 5 gun once kan alindi. 2 gun once de asilarini oldu. Korkunctu gercekten cok ama cok agladi. Psikolojisi bozuldu sanirim. O gunden beri bezini degistiremiyoruz ortaligi yikiyor aglamaktan helak oluyor. Her seyden korkar oldu. Yasayan var mi gecici bir durum mu? Onerisi olan var midir acaba?
Gunesinannesi Ogze benim kızımda bugün oldu aşıları, oda kendine ten teması istemiyor malesef ki korkudan diye düşünüyorum
Mucizebebek Ogze yok artık el kadar yavrucuk ne bilcek canm korkuyu. Bence sen ondan çok korkmuşsn:) biz de yaptrdk öyle bişey yaşamadık
Baynimir Ogze benim oğlum da 1 yaş aşısında çok ağladı ama acıdığı için olduğunu sanmam. İnsanların müdahale etmesinden kaynaklı diye düşünüyorum. Beyaz önlük korkusu oluşuyor yavaştan.
Ogze Mucizebebek nasil bilmez. Doktoru gordugu an agliyor. Saglik ocagina girdigimiz gibi basliyor aglamaya 😥 Baynimir evet ondan da korktu ama asi olurken cani da cok acidi. Beyaz onluk korkusu ve aklima geldi sanirim alt degistirme bezinden de korkuyor. Ayakta degistiriyorum altini resmen kac gundur.
Serene Ogze Benim bebeğim de çok ağladı aşıda ilk defa.Ama iğneden değil de kollarını ve bacaklarını sıkı sıkı tuttuk.Bundan çok rahatsız oldu.10-15 dakika sonra normale döndü.3 gün öncesinde de kan aldırdık.Onda da elini tuttuğumuz için rahatsız oldu.
Deletedmom019 Ogze yok merak etme suan o bişey anlamaz ama sen biraz etkilendiğinden dolayı sana öyle geliyor 🙏🏻 😊Sen ne kadar sakin olursan bebeğine okadar iyi yardımcı olursun. Sadece 2. Ay var daha dur bakalım 🧐 bide aşırı sıkmayın bacakları acımıştır cocugun yoksa aşırı fazla ağlamıyolar belkide sana öyle geldi ne dersin 😊 bezi için izin vermiyo ve cekiyosa bacakları psikolojik değil gazdır🙈 rahat ol annesi 🍓♥️
Ogze Deletedmom019 inanin bana oyle geldiginden degil. Hala altini degistiremiyorum ayakta drgistirebiliyorum anca. Belki zamanla gecer ama su an korku yasiyor bunu anlayabiliyorum. Tekrar tutucaz elini kolunu tekrar asi olacagim saniyor olabilir.
NrYlmzTsr Deletedmom019 1 yas asisi diyor yalniz, 1.ay degil 😄 Ogze gecen ay oldu asilarini, o an cok agladi ama gecti hemen. Endiselenmeyin uzun surmez insallah.
Lilan Ogze ya en korktuğum şu kan aldırma olayı 😞 bence korkudan ,etkilenmistir kesinlikle. Böyle eline Degisik bi oyuncak yada şarkı söyleyerek degişseniz. Yada o olayı unutturucak oyunlar felan oynasanız. Vallahi cok zor sizin icinde bebek icinde 😞
Ogze Lilan ne yaparsam yapayim henuz gecmedi korkusu. Yatiracagimi anladigi an kacmaya calisiyor koala gibi bana yapisiyor beni birakma der gibi. Napalim ayakta mayakta idare ediyoruz artik uzun surecek korkusunun gecmesi belli 😍
Annesininprensesi Ogze bizde olduk ama korktuğum gibi olmadı ateş falan da yaşamadık 🤷♀️ Hatta diğer aşılarında daha fazla ağlardı bu sefer aşırı ağlamadı acile gitmiştik isalden dolayı damar yolu açıp serum verdiler o zaman çok ağladı eline bakıp bakıp ağladı yavrum 😊 ama her şey yavrumuzun sağlığı için rabbim başka hastalık dert vermesin 🙏🏻 Belki başka şeyden korkmuştur niye unutmadı ki acaba kaç gün de geçmiş
Ogze Annesininprensesi ay cok gecmis olsun. Ben de anlamadim mama sandalyesine bile oturmak istemiyor artik. Yapacak bisey yok dedim bugun artik zor yoldan yapicaz napalim. Onun korkusu gecsin de yeter ki 😍
Rengin Ogze 2 gün önce 3 tane bir yaş aşısı 1 tane menenjit olduk aynı anda. Toplamda 4 aşı 🥺🥺🥺Kabus gibiydi iki gün. Düşmeyen ateş korkarak uyanma mahvoldu kuzum. Ama tabi hepsi onun iyiliği için. Bizimki kollarına ve bacaklarına dokundurmuyordu çünkü hepsinden iğne oldu. Bugün biraz daha iyi. Geçecek inşallah.
Turuncu Ogze aşı da değil fakat ateşi çıkmıştı dr gittik ve o günden sonra inanılmaz korkuyor hastaneden ben bile gidecek olsam hastaneye girdiğimiz an ortalığı yıkıyor du ama şu an daha iyi o tepkileri geçti daha aza indi fobi oluştu desem yeri bilmez değil tabiki herşeyi anlıyorlar akıllı bıdık onlar 😍 bir süre sonra normale döner bence