Benherseydenoncebiranneyim Benimki 4 ay 15 günlük hala yan yastığıyla yatırıyorum. Kaldırsam mı artık bilemedim. Bana daha güvenli geliyor. Dönmelere başladı yüz üstü döner kalırsa diye korkuyorum
Elika00 Benherseydenoncebiranneyim korkma canım birşey olmaz artık kendini ifade eder nefes alamasa ağlar uyandırır ki zaten can havliyle döner . Korkuyorsan gündüz uykularında yüz üstü çevir ben oğluma öyle yapmıştım zaten kafasını yan çeviriyorlar nefes akıyorlar yani merak etme o da bir can nefes alamasa sağlıklı bir bebek nefes alamayıp öyle beklemez panikler bağırır ağlar döner
Elika00 Benherseydenoncebiranneyim siz daha iyi bilirsiniz ama ben daha küçükken kaldırdım sırt üstü de yatırmaya başlamıştım çünkü sürekli yana yatırdığınız için kafası arkaya uzamadı mı ? Benim oğlumun uzamıştı 2 aylık olmamıştı sanırım sırt üstü yatırmaya başlamıştım
Benherseydenoncebiranneyim Elika00 yok uzamadı yan yastığının içinde yan durmuyo ki 😄 büyüdükçe artık içinde normal düzleştiriyo kendisini
ipeek0807 Benimki 5 buçuk aylık yan yatıyor genelde gece yüzüstü dönünce ağlayıp uyanıyor yani öyle birşey olsa uyanır bence