Bende 36. Haftada suyum gelerek sezeryan doğum yaptım benim bebeğimde hiçbir zaman doğum pozisyonuna gelmemişti doğuma gittiğimde açılmam ve sancım olmasına rağmen dönmemişti. İki gün önce muaynede doktorla konuşmuştuk bu haftadan sonra doğum pozisyonu alması biraz düşük ihtimal yeri çok daralmış ve su yeterli değil o yüzden büyük ihtimalle ilerleyen haftalarda hala olurda bi şans dönerse normal ama bi ihtimal demişti doktor.