Deletedmom_32 Kızlar yastık kullanmayınca burnu tıkanıyor kullandığım zaman sorun yok arada kaldım 2 yaşına kadar kullanmamak gerekiyormuş ne yapmalıyım hiç bi fikrim yok
Erdemalp Deletedmom_32 ustte kalsin..bizimse burnumuz tikali yastik koydum bu seferde terledi. Birde cok deli yatiyor kafa yastikta kalmiyorki
Elika00 Deletedmom_32 yastık yerine yatağının üst kısmını yükselt yani başının geleceği yere yatağın altından bi battaniye falan koy
lceLady Deletedmom_32 Dönem dönem yastık değilde ince bir battaniyeyi ikiye katlayip o sekilde yastık gibi ona yatırırdım
Birdunyabircennetannesi Deletedmom_32 Hayır zaten çok ince. Sadece kafasını değil sırtını da koyuyorum
Dolores Deletedmom_32 benim oğlum 13 aylık. 1 aydır yastıkla uyumaya alıştırıyorum çok ince bir yastıkla. Gündüz sorun olmuyor ama gece çok dönüyor. Gecenin büyük kısmında yastıksız yatıyor zorlamıyorum. Hem yastığa hem yorgana alıştırıyorum böyle böyle.