Kızım 1 yaşında aşırı öksürük, hırıltı, burun tıkanıklığı var. Özellikle geceleri öksürmekten uyuyamıyor nefes alamaz duruma geliyor formül mamadan başka birşey yemiyor. Geceleri çıkan ateş te cabası. Doktora gittik göğsünü ve sırtını dinledi ciğerlerine inmemiş daha dedi ama bariz belli cigerden öksürüyor. Ventolin şurup verdi Çarşamba gününden beri içiyor ama bir tık bile gelişme yok. Serum fizyolojikle sık sık burnunu temizliyoruz. Ventolin kullanıp faydasını gören var mı ? Bu gibi durumlarda sizin doktorlarınız neler önerdi başka doktora götürsem mi acaba ?