Arkadaşlar 10 aylık bebeğimde yaklaşık 1 aydır tek tük öksürük var özel doktora da götürdüm devlete de sağlık ocağına da grip olmuştu uzun sürüyor dediler ateş hiçbişey yoktu ciğerlerine inmiş diye 1 hafta hava verildi sabah akşam daha sonra 2 hafta olucak ventolin şurupla devam ediyoruz hala aynı ne öksürüğü çoğalıyor ne bir burnu akıyor hasta gibi değil şuan ateşi var 38 en fazla 38.5 oluyor calpol verdim hastalık salgın vs olsaydı başka belirti verirmiydi diş midir başka hiçbirşeyi olmadığı için acele etmedim yarın götürcem size sormak istedim hastalığı kondurmak istemiyorum sadece ateşle başlıyor mu şuan ki salgın