Bebeğime mamada veriyorum mama+süt gidiyoruz doğdu doğalı dün fark ettim mamanın üstünde 3 hafta içinde tüketin yazıyo ağzı sıkı kapalı oda sıcaklığında saklıyorum da 3 haftayı geçti alalı bitmedi daha hepsi bişe olurmu içirmeye devam etsem yoksa 3 haftayı geçtiği için içmemesi mi lazım yeni mamamı almam gerek