Gmzkaya19 Kızlar yardım edin çocuğum sürekli hasta 16 aylık sürekli orta kulak iltihabı oluyo önce burnu akıyo sonra gece ateşleniyo doktora gidiyoruz kızarmış kulağı antibiyotik bıktım ne yapcam yardım edin burun akıntısını durdursam belki otitte olmaz
MinnakAsel Gmzkaya19 geniz etine baktirdinizmi ? Genelde o tetikliyor bizde var iki ayda üç ayda bir ya kulak ya boğaz enfeksiyonu oluyoruz malesef çocuk doktorları anlamıyor KBB götürmek lazım biz gittik ameliyat edilicek kadar büyük değil dendi sprey verdiler kuculsun diye bide sürekli burnunu aç dedi burnu tıkalı olunca ya kulagina yada boğazına vuruyor iki ayrı KBB gördü aynı şeyleri söyledi
Hill97 Gmzkaya19 çiğ sarimsaktam faydalan canim artik antibiyotik kisir dongusune girdigin icin boyle devam etmesi cok olasi bebeginin bagisikligini destekle sarimsak ev yapimj tursu yogurt bunlari tukettir hasta günlerinde bal sarimsak limon ver yemiyorsa sarimsagi yemek tedirirken cigden tabagina rendele bir sekilde yedir inanki cok faydasini gorursun
Gmzkaya19 MinnakAsel gittik geniz eti falan yok ama çok sık oluyor daha geçen hafta antibiyotik kullandık sağ kulaktı galiba şimdide sol kulak
MinnakAsel Gmzkaya19 başka bir doktora daha götürün araştırma hastanesine götürebilirsiniz burnunu hergun açın tıkalı olmasa bile genizleri rahatlasın ben kızım duş alırken vazelinli pamuk koyuyorum su kaçmasın diye sizde deneyebilirsiniz banyo şapkası aldım ara sıra onuda takıyorum kafasına en önemlisi burnunu hep temiz tutuyorum
Gmzkaya19 Hill97 2 gündür bal sarımsak limon veriyorum faydasını göremedim denemeye devam etcem anne sütü damlat dediler yaptım bakalım umarım işe yarar ya üzülüyorum çocuğuma
Hill97 Gmzkaya19 sarimsaktan vazgecme antibiyotik kısır dongusune gordigi icin bundan kurtulmasi zaman alicak ama gittikce bagisikligi guclenicek normal zamanlardada hafta bir kez ver insallah gitgide cok daha saglikli olucak