Nurellaaaa Kızlar kurutma makinesi alıcam hangi marka önerirsiniz ? Neye dikkat etmeliyim özellikleri vs. 🤗
Sedanindenizi Nurellaaaa A + plus almaya dikkat et elwktrik tasarrufu icin. Ben arcelik kullaniyorum memnunum.
Pinkribbon Nurellaaaa arcelik 9 kg kesinlikle öneririm günlük programda 3.kuruluk seviyesinde yıkıyorum her kiyafeti atiyorum ne çekme ne birsey sorun yapmıyor bir dünyada toz çıkarıyor camasirlardan tertemiz oluyor
Marianne Nurellaaaa Hoover kullanıyorum 3 sene oldu alalı. çok memnunum, aynı zamanda toz haznesi var, ilk kuruttugumda şok olmuştum, 2 saat yıkanmış çamaşırdan bu kadar toz mu çıkar diye
Sedanindenizi Nurellaaaa Yunluleri atmiyorum. Cekme olayi sectgim programa gore degisiyor. Extra kuru secersem penyeler cekebiliyor. Ama karmaya atarsam cekmiyor.
Durununannesi3433 Nurellaaaa hayır hiç olmadı çamaşır pamukluysa veya daha hassassa ona göre ayarda kuruttum
Nurellaaaa Pinkribbon teşekkür ederim tozlardan hayli bıkmış durumdayım süpürgem bile Dyson ama inanırmısın her gün her yer kıl toz kızım küçük emekleyecek alerji yapmasın diye kurutma makinesi düşündüm inşallah 🤭
Senahsen Bende hoover 10 kilo kullanıyorum ve A+ birde makineleri üst üste koyacaksaniz ikiside aynı marka olmalıymış haberiniz olsun farklı markaları üst üste koyunca garantiyi iptal ediyorlar
Nurellaaaa Senahsen aa öyle mi canım ne alakalı acaba ? Çamaşır makinem Arçelik, Bosch almayı düşünüyorum şuan kaldım ☹️
Leylazra Nurellaaaa 5 gün önce hoover 9 kg A sınıf aldım.Henğz kurulumu daha yapılmadı.İzinde olduğum için neyse baya bir araştırdık herkes çok memnun ve diğer markalara göre daha uygun.Hemen hemen hepsi aynı özelliğe sahip lakin fiyat farklılık sebebi marka ismi.Adam sadece markasına koyuyor 3 bin 5 bin.