Merhabalar
13 gün önce normal doğumla ikinci oğlum dünyaya geldi. 7. Gün kanamam bitti fakat sanki idrar yoku enfeksiyonu olmuş gibi ara ara sızım oluyor ve ara ara pembemsi akıntım oluyor birden. Bazen iki gün hiçbirşey olmuyor rahatım 3. Gün akıntım oluyor. Böyle birşey yaşayan varmı acaba ? Yardımcı olurmusunuz?