Kahvelibiranne Kızlar eşim çokokrem almış marketten ama son tüketim tarihi bugün son dün alındı atmaya kıyamıyorum tadına baktım değişme yok aynı çikolata sizce atsam mı yense bir zararı olur mu 1 aydan hiç böyle yapan var mı böyle bir olayla karşılaşan var mı ?
Deletedmom_33 Kahvelibiranne ben hiç tarihine bakmıyorum 🤣 yiyin bence birşey olmaz bir iki günden. En kötü geriisni İzmir bombası filan yapar bitirsiniz
Kuzularinanasi Kahvelibiranne ben olsam kullanmazdim.geri vermeyi denerim.olmadi atarim.ztn katkili bisey bide tarihinin gecmis olmasi daha zararli bnce.kaldi ki son tuketim tarihine (son 2 3 hafta kalmissa) yaklasmis seyleri dahi almam tuketmem evde varsa atarim.
Kahvelibiranne Deletedmom_33 aynen öyle normalde bende hiç bakmam 😂 bi bakayım dedim bakmaz olaydım bakmasaydım eğer yerdim mesela tadı öyle güzel öyle yaparım artık. Peki yesem 1 günden belirti verir mi anlar miyim acaba
Kahvelibiranne Kuzularinanasi doğru söylüyorsun geri veremem fişi attım artık atmaktan başka yapacak bişi kalmadı
Kahvelibiranne Deletedmom_33 dünde baya araştırdım canım tavsiye edilen tüketim tarihi yazınca 6 ay kadar daha kullanılıyomuş yani tadı kokusu normalse kullanılırmış. Sadece tadı bozulursa yenmek istenmeyebilir onun dışında bişi olmaz zehirlenme vs olmaz yazıyordu çikolatanın üzerinde de tavsiye edilen tüketim tarihi yazıyor tadı da kokusu da normal atmıycam artık.