Herkese selam 🤚🏻
Sütüm olmadığı için kızım doğduğundan beri biberonda mama içerek uyuyor. Şuan 10 ay 18 günlük. Yaklaşık 3 haftadır gece sürekli uykusundan ağlayarak uyanıyor ve sadece biberonda mama içerek yok. Çok fazla uyandığı için çok fazla mama içmiş oluyor 😔 açlıktan uyanmadığına eminim. Her saat başı acıkıyor olamaz. Aynı odada park yatakta uyuyor. Gece beslenmesini nasıl kestiniz? Tecrübelerinize çok ihtiyacım var 🙏🏻