Sürekli gazı var sürekli. Hele ki son 4 gündür öyle böyle bırtlatmıyor. Üşümeye mi başladı diye düşünerek patik falan giydirmeye başladım. Bazen gazdan dolayı da sıçramaktan uyuyamıyor. Gazın kendisi çıkarıyor ama çok huzursuz oluyor. Allah aşkına gaz olmasa var ya sabaha kadar uyuyacak. Geçen gün boyunca kaka yapamadı diye fitil verdik. İnanır mısınız akşamdan sabaha kadar sadece bir kez uyandı.