1 yaşında kız bebegim var idrar tahlili vermemiz gerekiyor sabah 10 dan beri uğraşıyoruz ama veremedik püf noktaları neler neler yapabilirim altını açıp beklediğim anlar da oldu 4 5 saat bekliyo ama halaa yok idrar poşetini çıkardığım an birakiyo lütfen anneler yardımcı olur musunuz