Bebişli hayat yoğun olduğu için uzadıkça sıkılmamak için stefan zweig kitaplarını öneririm. Genelde uzun öyküler yazıyor, bir solukta bitiyor.
Bilinmeyen bir kadının mektubu, korku gibi tek solukta okumalık heyecanlı kitaplar..
Bu arada çocukken okulda okumuşsunuzdur ama yetişkinken çok daha farklı bir keyif aldığım ‘Simyacı’ var..
Çabuk bitenlerden önerdim, bebekli hayat malum 😌