pitircikk Benimde kızım 2 ay 1 günlük bugün, Sap simplex ve biogaia kullanıyorum. 3-4 gündür öyle arttı ki gaz, ağlamaktan mosmor oluyor çocuğum. Ne yapsam işe yaramıyor, doktor başka damlada önermiyor. Sap simplexi 3 kez 8 damla kullanıyordum. Bugün 4 kez 15 damlaya çıkardı. Doktor kontrolde artık oyunlar oynayın onla konuşun dedi ama çocuk uyanık olduğu neredeyse her dakika çığlık çığlığs ağlıyor. 5 günden önce kaka yapmıyor, kaka sıvı ama nedende yapmıyor. Sürekli ıkınıyor 🙁 Tek istediğim artık şu dönemin bir an önce bitmesi, psikolojik olarak gerçekten çok bunaldım….