Merhabalar anneler. Deneyim sahibi olanlar yada başına böylr bir şey gelenlet… Oğlum 13 aylık ve iki haftadır altı kapalıyken pantolonun üzerinden bezine vuruyor, bezini çekip duruyor… çiş deyince anlıyot ve işiyot. Ben bebekliğinden bu yaşa kadar günde poposunu 2-3 kez su altında yıkarım mutlaka hergün ama. Çişinide öğrettim dolayısı ile. Çişini tutuyor bazen işettirceğim zaman yapıyor dolu dolu ama bezi tabi kakalı veya çişli oluyorher yemekten sonra maksimum 30 dk içinde kakasını yapar takip ederim sürekli ve yaptığı an bekletmeden altını yıkar değiştiririm bu çoçukta bi alışkanlık yaptı heralde. Kakasını yaptığın an yanıma artık kendi gelip dizlerime vuruyor altımı değiştir diye. Zaten takip ediyorum ha yaptı yapacak diye kendi gelip haber etmeye başladı. Acaba diyorum tuvalet eğitimine başlasam mı? Yani çok erken biliyorum ama çişi ve kaka kavramını biliyor. Altını açıyorum gün içinde işetmek için misal, lavaboya gidene kadar çişini tutuyor. Ben taki çişşş çişini yap oğlum deyebe kdr tutuyor sonra yapıyor mesela Deneyimli annneler bakıp cevap verebilirlerse. Bu arada yeni tahlil yaptırdım idrarda enfeksiyon vs yok. Herhangibi yerinde kızarıklık vs de yok. Bu arada 2.5 aylıkkende sünnet oldu. Günde çok sık olarak yapmaya başladı bu hareketi