Humanur14 2.5 aylık bebeğim emmek istemiyo göğsüme alınca çok ağlıyo napmam lazım yardımcı olun lütfen
Denizelif34 Humanur14 Atak döneminde olabilir bu dönemlerde genelde hem meme hem biberon reddi oluyor
minnosanne0 Humanur14 emmediği için çok acıkıp sinirleniyor du ben kaşıkla veriyordum biraz sonra tutuyordum memeye emiyordu. Uyanır uyanmaz emziriyordum o zamanda emiyordu böyle çok kısa sürede atlatmıştım.