Kızlar başlıktaki gibi bebeğim ne yapsam bıraktıramadım kundaksız uyumuyor yarım yapıyorum sadece kollarını sarıyorum çok sıkmıyorum ama tam dalınca açıyorum o zaman uyanmıyor nasıl bıraktırabilirim acaba dışarda falan olunca hiç kundak aramıyor direk uyuyor evde kol kıpırtısına uyanıyor