Cccccccc Kızlar bebeğim bir buçuk aylık karın ağrısı var diye yarım çay kaşığı kadar çörek otu yağı içirdim ama internette bebeklere asla içirilmemesi gerektiği yazıyor daha önce içiren var mı çok tedirgin oldum
KUTAY61 Cccccccc bi sorun olacagini zannetmiyorum kaka yaptirir sadece korkmayin cpk küçük denemeyin oyle şeyler
KUTAY61 Cccccccc karnina masaj yapın ılık havlu koyun hafifletir ağrısını ama.karin agrisi oldugunu nerden anladiniz