Olimbonii orguormeyisevenanne 3 ay 6.500 gram 3 numara bez baby turco kullanıyoruz elimizdeki bitince 4 numaraya geçeceğiz
Ecemoz1 ikiaslanannesi bacağını sıkınca değiştiriyorum ben. Büyük değil o yüzden. Sleepy küçük oluyo zaten. Geceleri goon kullanıyorum 2 numara. Kalıplar bambaşka
Esdoel Bmom kız merakımdan soruyorum hangi bezi kullanıyorsun büyük geldi bana çünkü kızımda ben 5 numara bıraktım oğlumda da öyle
nazli-06 ikiaslanannesi benım bebegımde 2 ay 20 gunluk 6.5 kılo cıvarı ama 3 numara buyuk gelıyor kıvırarak kullanıyorum. 2 numara sıkmaya başladı.
nazli-06 ikiaslanannesi molfix şuan, sleepy kuloz bezde buyık geldı, bebegınızın boyu kaç cm belkı uzunlukları farklıdır
ikiaslanannesi nazli-06 ben bim in markasını kullanıyorum 3 büyük 2 küçük geliyor ama 3 numara kullanıyorum yinede